PENTING...!

Kepada semua pelajar yang melayari blog saya.... Saya ucapkan terima kasih...
Ramai rupanya yang hantar email inginkan jawapan bagi soalan novel 10 tahun...
Saya minta berbanyak maaf kerana kerana sudah lama tidak update blog ini....
Kerana.....? saya sebenarnya sudah beberapa tahun tidak mengajar BM di peringkat SPM...!!
Jadi jawapan untuk semua novel tisak sempat saya siapkan.... Cuma Sutera Dalam Lukisan sahaja yang sempat lengkap....

Saya juga baru teringat..
SILA LIHAT HALAMAN
ANALISA SOALAN KOMSAS
UNTUK PENEKANAN ANDA

SELAMAT MENEMPUH PEPERIKSAAN
KERTAS BM BESOK

TERIMA KASIH

5 comments:

  1. bolehkah saya mendapat jawapan untuk kembara amira?
    soalan nombor 27? :) kepincangan........

    ReplyDelete
  2. Saya juga telah hantarkan emel bagi soalan 27 novel f5. Bolehkah saya dapatkan jawapan soalan ini ?

    ReplyDelete
  3. Bolehkah saya mendapat jawapan bagi soalan2 utk novel papa dan konserto

    ReplyDelete
  4. Saya ingin mendapatkan jawapan bagi soalan 22,23,24,27,28,29dan30 untuk novel azfa hanani.

    ReplyDelete
  5. saya ingin mendapatkan jawapan soalan komsas .

    ReplyDelete