DUA SOALAN DALAM BUKU ULASAN NOVEL SUDAH KELUAR - SPM 2011

Buku yang saya tulis - Ulasan Novel Sutera dalam Lukisan - dalam bentuk soal jawab, telah tersenarai soalan-soalan bahagian novel yang diklon daripada soalan SPM sepanjang 10 tahun yang lepas.

Dua soalan yang saya senaraikan dan berikan contoh jawapannya telah keluar dalam peperiksaan SPM yang lepas - 2011- iaitu soalan berkenaan dengan persoalan dan perwatakan. Bagi sesiapa yang telah membeli buku ini, dan yang sememangnya membaca dan mengulangkaji, tentunya rasa beruntung. Saya rasa hasrat saya untuk membantu pelajar telah tercapai dan berbaloi.

Walau bagaimanapun, saya tidak sempat untuk mengaplikasikan soalan berkenaan kepada semua novel setiap zon oleh kerana kekangan masa dan tugas. Kepada pelajar yang berada do zon yang lain, mereka boleh menggunakan soalan yang saya sertakan pada halaman setiap novel untuk dijadikan sebagai bahan perbincangan dengan kawan dan guru. Cubalah rangka jawapan dengan bimbingan guru anda. Anda hanya perlu ada tiga isi untuk setiap soalan dan huraikannya.

Bagi pelajar yang mempelajari novel Sutera dalam Lukisan, bolehlah mendapatkan buku saya dengan harga yang amat rendah untuk pelajar. Saya tawarkan harga yang paling rendah berbanding dengan harga pasaran. KOs penerbitan pun tak berbaloi, kata orang. Sila semak halaman BUKU RUJUKAN.

Terima kasih

No comments:

Post a Comment